Általános Szerződési Feltételek
Kérem az Általános Szerződési Feltételeinket (Továbbiakban ÁSZF) alaposan elolvasni szíveskedjen Mindenki, hiszen a rendelés leadásával mindenki elfogadja a jelen dokumentumban leírtakat!
Abban az esetben, ha Valaki nem ért egyet a jelen ÁSZF tartalmával, úgy nem jogosult szolgáltatás vagy termék megrendelésére. Nem kötök szerződést kiskorúakkal. A Vevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú. Amennyiben jelen Általános Szerződési Feltételekkel, vagy a jelentkezéssel kapcsolatban kérdésed van, kérem vedd fel velem a kapcsolatot az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Az Eladó adatai:
Cégnév: Cseresznyés Katalin E.V.
Székhely: 1151 Budapest, Harsányi Kálmán utca 11A
Postacím: 1151 Budapest, Harsányi Kálmán utca 11A
Adószám: 42996866-1-42
Bankszámlaszám: CIB 10702019 77587540 53400007
Nyilvántartási szám: 58214965
Képviselő neve: Cseresznyés Katalin
Facebook oldal címe: KATart | Facebook
E-mail cím: katart.elmenyfestes@gmail.com
Mobilszám: +36 30 203 6365
Az Általános Szerződési feltételekben használt fogalmak magyarázata:
Felek: Eladó és Vevő/Fogyasztó együttesen
Fogyasztó: gazdasági tevékenysége, illetve szakmája körén kívül eljáró nagykorú, 18. életévét betöltött természetes személy
Fogyasztói Szerződés: szerződés, melynek egyik alanya Fogyasztónak minősül
Jótállás: Az általam nyújtott szolgáltatással kapcsolatban a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint kötelező jótállási kötelezettség nincsen. Mindneki a hatályos Polgári Törvénykönyvben foglalt kellékszavatossági jogok alapján érvényesítheti jogait.
Szerződés: Eladó és Fogyasztó/Vevő között e-mail felhasználásával történő adásvételi szerződés megkötése. Mely alatt a szolgáltatás Megrendelését értjük
Távollévők között kötött szerződés: a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés, amely a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül, távollévők közti kommunikációs eszköz alkalmazásával, távértékesítési rendszer keretein belül kerül megkötésre
Távollévők közötti kommunikációs eszköz: a felek távollétében szerződési nyilatkozat megtételére alkalmas eszköz, pl. internetes hozzáférést biztosító eszköz, nyomtatvány, katalógus, telefon.
Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő: a KATart facebook oldalon vagy a www.katart-elmenyfestes.hu keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadók, különös tekintettel:
évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2011 évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2016/679. rendelete (2016.04.27.) a természetes személyek személyes adatainak kezeléséről és védelméről, továbbá ezen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet, azaz az általános adatvédelmi rendelet hatályon kívül helyezéséről
Az Európai Parlament és Tanács (EU) 2018/302. rendelete (2018.02.28.) a belső piacon belül a Fogyasztó állampolgársága, lakó/letelepedési helye alapján való indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394. rendelete, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
ÁSZF hatálya és elfogadása:
A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát az Általános Szerződési Feltételek is szabályozzák. Ennek keretein belül a Fogyasztót és az Eladót megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Rendelés leadásával Mindenki elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik, mely fizetési kötelezettséggel jár.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat nem iktatom, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Jelen ÁSZF hatálya elektronikus úton történő jogviszonyokra terjed ki.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő a következő linken:
KATart web: Általános Szerződési Feltételek - Google Dokumentumok
Szerződés nyelve és formája:
A szerződés nyelve magyar.
A szerződés a megrendelés leadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.
Árak:
Az árak forintban értendő bruttó árak, melyek az ÁFÁ-t tartalmazzák. Fenntartom az árváltoztatás jogát.
Eljárás hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy a szolgáltatás hibás áron szerepel. Hibás áron nem áll módunkban a rendelést elfogadni. A szolgáltatás hibás áron történő megrendelése esetén az eladó és a vásárló között nem jön létre szerződés. Hibás áron történő rendelés esetén is automatikus visszaigazoló e-mailt küldhet a rendszerünk, amely azonban nem tekinthető a rendelés elfogadásának. Ilyen esetben a hiba felismerése után azonnal tájékoztatjuk a Vevőt az új adatokról, a helyes árról. A Vevőnek ezt követően a helyes árral meg kell erősítenie a megrendelést, ennek hiányában elállhat a vásárlástól. Az elállás joga az eladót is megilleti.
Hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:
A Fogyasztó a terméket, illetőleg tevékenységünket illető kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül juttathatja el:
Postai cím: 1151 Budapest, Harsányi Kálmán utca 11A
E-mail cím: katart.elmenyfestes@gmail.com
Telefonszám: +36 30 203 6365
A Fogyasztó elsősorban írásban, egyes esetekben szóban is közölheti panaszát. A panasz vonatkozhat az Eladó részéről eljáró személy viselkedésére, munkájára, esetleg mulasztására, mely a szolgáltatással közvetlen kapcsolatban áll.
A szóbeli panaszt haladéktalanul kivizsgálom és a lehetőségeknek megfelelően megoldom. Amennyiben a Fogyasztó nem ért egyet a panasz kezelésével vagy a panasz haladéktalan kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolati példányát eljuttatjuk a Fogyasztó részére. Az írásbeli panaszt a beérkezéstől számított 30 napon belül írásban megválaszolom.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek az alábbiakat kell tartalmaznia:
Panasz eljuttatásának helyét, módját, idejét
Fogyasztó nevét, lakcímét, elérhetőségét
Fogyasztói panasz részletes leírását, továbbá a dokumentumok, iratok, bizonyítékok jegyzékét
Az Eladó nyilatkozatát a Fogyasztói panaszt érintő álláspontjáról, ha annak haladéktalan kivizsgálása megoldható
Jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét
A panasz egyedi azonosító számát
Az Eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, ellenőrző hatóság kérésére bemutatja.
Az Eladó a Fogyasztót írásban tájékoztatja, amennyiben a panaszt elutasítja, hogy panaszával mely hatóság vagy Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti. Tartalmazza a tájékoztatás az illetékes hatóság és a Fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye szerinti Békéltető Testület székhelyét, levelezési címét, elérhetőségeit (weboldal, e-mail, telefonszám), valamint az Eladó Fogyasztói jogvita rendezése céljából történő Békéltető Testületi eljárás igénybevételével kapcsolatos álláspontját.
Abban az esetben, ha az Eladó és a Fogyasztó közötti jogvita tárgyalások útján sem rendeződik, további jogérvényesítési lehetőségekkel élhet a Fogyasztó:
Fogyasztóvédelmi Hatósági eljárás:
A Fogyasztói jogok megsértése esetén a Fogyasztó jogosult panaszt tenni a lakóhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. A hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról a panasz elbírálását követően. Az elsőfokú hatósági feladatokat a járási hivatalok látják el. Elérhetőségük: https://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás:
A Fogyasztó polgári eljárás keretein belül jogosult a jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:
az eljáró bíróságot;
a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).
A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.
Békéltető Testületi eljárás:
Jogosult a lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez fordulni, ha Fogyasztói panaszát elutasítjuk. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a Fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A Békéltető Testületi eljárásban az Eladót együttműködési kötelezettség terheli. Ez alapján az Eladó köteles a Békéltető Testület felhívására válasziratot megküldeni, valamint a Békéltető Testület előtti meghallgatáson megjelenni és egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani.
Ha az Eladó székhelye/telephelye a területileg illetékes Békéltető Testületet működtető kamara szerinti megyén kívül található, az Eladó együttműködési kötelezettsége a fogyasztói igény megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
Amennyiben az Eladó a fenti együttműködési kötelezettségének nem tesz eleget, a Fogyasztóvédelmi Hatóság hatáskörébe kerül az ügy, mely szerint a cégek jogsértő magatartásakor kötelező bírság kiszabása van érvényben, ettől eltekinteni nem lehet.
A Fogyasztó kérelmezheti a Békéltető Testületi eljárás megindítását. A kérelmet írásban (levél, fax, távirat útján, illetve a Békéltető Testület weboldalán, elektronikus formában), a Békéltető Testület elnökéhez szükséges eljuttatni.
A kérelemnek tartalmaznia kell:
A Fogyasztó nevét, lakóhelyét/tartózkodási helyét, elérhetőségét
A fogyasztói jogvitával érintett cég nevét, székhelyét/telephelyét
A Fogyasztó álláspontját és az azzal kapcsolatos bizonyítékokat, tényeket
A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy megkísérelte a vitás ügy rendezését közvetlenül az érintett vállalkozással
A Fogyasztó nyilatkozatát, hogy más Békéltető Testületi eljárást nem kezdeményezett az ügyben, nem indított közvetítői eljárást, keresetlevelet nem adott be, fizetési meghagyás kibocsátására irányuló kérelmet nem terjesztett elő
A Testület döntésére irányuló indítványt
A Fogyasztó aláírását
Amennyiben a Fogyasztó az illetékes Békéltető Testület helyett más testületi illetékességet kérelmezett, annak megjelölését
Mindenképpen csatolni szükséges a kérelemhez azon okiratot vagy annak másolatát, mely tartalmára bizonyítékként hivatkozik a Fogyasztó.
Amennyiben meghatalmazott jár el a panasz ügyében, a kérelemhez mellékelni szükséges a Fogyasztó által kiadott meghatalmazást.
További információ a Békéltető Testületekről: https://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
(72) 507-154
bekelteto@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
(76) 501-525, (76) 501-500
bkmkik@mail.datanet.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
(66) 324-976, 446-354, 451-775
bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
(46) 501-091, 501-870
kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
(1) 488-2131
(1) 488-2186
bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
(62) 486-987
E-mail cím: info@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
(22) 510-310
fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
9021 Győr, Szent István út 10/a.
(96) 520-217
bekelteto@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
(52) 500-749
info@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
3300 Eger, Faiskola út 15.
(36) 416-660/105
hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
5000 Szolnok, Verseghy park 8.
(56) 510-610
kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
2800 Tatabánya, Fő tér 36.
(34) 513-010
kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
(32) 520-860
nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
(1)-474-7921
Somogy Megyei Békéltető Testület
7400 Kaposvár, Anna utca 6.
(82) 501-000
skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
(42) 311-544, (42) 420-180
endrediemese@invest.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
(74) 411-661
kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
(94) 312-356
vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
8200 Veszprém, Budapest u. 3.
(88) 429-008
vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
(92) 550-514
zmkik@zmkik.hu
Online vitarendezési platform:
Az Európai Bizottság által létrehozott weboldalon, Fogyasztói regisztrációt követően, az oldalon található kérelem kitöltésével a Fogyasztó rendezheti az online vásárlással kapcsolatos jogvitáit bírósági eljárás indítása nélkül. Ez is egy módja a távolsági korlátok nélküli Fogyasztói jogérvényesítésnek.
Panaszt lehet tenni az online vásárolt szolgáltatással kapcsolatban.
Feleknek lehetősége van ezen az online vitarendezési platformon együtt kiválasztani, hogy mely vitarendezési testületet bízzák meg a panasz kezelésével.
Az online vitarendezési platform a következő weboldalon érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok:
A KATart Facebook oldal és a www.katart-elmenyfestes.hu oldal tartalma szerzői műnek minősül a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény 1. § (1) bekezdése értelmében, szerzői jogi védelem alatt áll minden egyes része. Tilos az ott található képek, szövegek engedély nélküli használata. Felhívom figyelmet, hogy innét történő anyagok, képek, videók, szövegek átvételére kizárólag a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén van lehetőség, forrásmegjelölés feltüntetése mellett.
Részleges érvénytelenség és magatartási kódex:
Abban az esetben, ha az Általános Szerződési Feltételek egy pontja jogilag hiányos, vagy hatálytalan lenne, arra a részre a vonatkozó érvényben lévő jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes, magatartási kódexre nem utal.
Adatbeviteli hibák javítása és felelősség az adatok valóságáért:
A megrendelés folyamata során lehetőség van a megadott adatok módosítására, javítására. A megadott adatok pontosságáért felelősséget nem vállalok. Ezen adatok alapján állítom ki a számlát.
Abban az esetben, ha Valaki a visszaigazoló e-mailben veszi észre, hogy hibás adatot adott meg, kérem, haladéktalanul, 24 órán belül jelezze Nekem.
Eseményekre vonatkozó szabályok:
Minden esemény a meghirdetett időpontban és a meghirdetett helyszínen kerül megrendezésre. Azon az érvényes visszaigazolással rendelkező Vendégek vehetnek részt, ill. azok kísérői. Amennyiben változás történik helyszínben, vagy időpontban, arról minden érintettet értesítek, akik eldönthetik hogy az új időpontban, vagy az új helyszínen részt kívánnak-e venni az eseményen.
Amennyiben egy eseményre 7 főnél kevesebben jelentkeznek, úgy azt indoklás nélkül lemondhatom. Erről telefonon és/vagy írásban (e-mail) értesítek minden érintettet, ill. a facebook oldalamon az Események menü alatt az érintett eseménynél ELMARAD jelzéssel tudatom azt.
Betegség miatt elmaradó esemény esetén -amennyiben pótlásra kerül az adott esemény-, úgy új időpontot és/vagy helyszínt jelölök meg a pótlásra. Amennyiben pótlás történik arról minden érintettet értesítek, akik eldönthetik hogy az új időpontban részt kívánnak-e venni az eseményen.
Fenti esetekben Mindenki eldöntheti, hogy a pót alkalmon, vagy egy másik alkalommal fel kívánja-e használni a már befizetett összeget. Elmaradó esemény esetén igény esetén a befizetett pénzt haladéktalanul visszautalom.
Az elmaradt, vagy lemondott esemény esetén a befizetett összeg a számla kiállításának dátumától egy éven belül használható fel.
A vásárlás menete:
1. A termék kiválasztása
Szolgáltatások, és azok leírása a KATart facebook oldalon, valamint a www.katart-elmenyfestes.hu weboldalon megtalálhatóak.
A megrendelni kívánt szolgáltatás jellemzőit a Vevő az adott termék képe mellett elhelyezett leírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a jelentkezéssel kapcsolatban, akkor a katart.elmenyfestes@gmail.com e-mail címen kaphat részletes felvilágosítást.
2. A szolgáltatás megrendelése:
A Vevő a kiválasztott szolgáltatásra a www.katart-elmenyfestes.hu oldalon keresztül tud jelentkezni, ahol az esemény kosárba helyezése után, a kosárra kattintva a a kifizetés gombra kattintva, az vásárló adatait megadva (név, számlázási cím, e-mail cím, telefonszám) a helyszíni élményfestés jelenik meg. Itt a folytatás gombra kattintva a fizetés módot lehet kiválasztva (banki átutalás vagy REVOLUT). A folytatás gombra kattintva minden adatot megjelenít a weblap, a Megrendelés befejezése gombra kattintva lehet leadni a megrendelést.
A megrendelés leadása után egy fizetési kérelem automatikus e-mail érkezik a Vevőnek, melyben az összes kiválasztott és megadott adaton felül szerepel a megrendelés sorszáma, valamint a bankszámlaszám is.
Amennyiben egy Esemény teltházas, úgy ezt a facebook (Facebook) események között feltüntetésre kerül, BETELT felirattal. A weblapon tovább nem látható az adott esemény.
Egy eseményen az adott hely jellegétől, és a festmény típusától függ a résztvevők maximális létszáma.
A jelentkezés adatainak módosítása illetve törlése a jelentkezés, leadása előtt lehetséges. A jelentkezés elküldése utáni adat, helyszín, vagy a megfestendő kép módosítására e-mailben, vagy telefonon van lehetőség.
3. Adatok megadása
A jelentkezés véglegesítése előtt meg kell adni a jelentkező nevét, címét, e-mail címét, telefonszámát.
Amennyiben van egyéb bármilyen fontos információ (pl. kerekesszékkel érkezel), amit feltétlenül tudnom kell, azt kérlek a További Megjegyzés rovatban tüntesd fel! Vagy vedd fel velem a kapcsolatot bármelyik elérhetőségen!
4. A rendelés véglegesítése
A jelentkezést véglegesítésével Mindenki elfogadja az ÁSZF-et , valamint az adatvédelmi tájékoztatót.
5. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
A jelentkezés során a jelentkezőnek folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok javítására, vagy törlésére. Ha Valaki a jelentkezés elküldése után szeretne módosítani a megadott adatokon, akkor 24 órán belül a megadott elérhetőségek egyikén tudja jelezni módosítási szándékát. A jelentkezés elküldésével tudomásul veszi Mindenki, hogy a szolgáltató a jelentkező hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul megadott adatokból eredő jelentkezőt érő károkért nem vonható felelősségre. A rendelés során pontatlanul megadott email cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét.
6. Rendelés visszaigazolása
A megrendelés befogadásáról a jelentkező részére a megrendelés leadásakor egy automatikus e-mail érkezik.
7. Fizetés
Banki átutalással vagy REVOLUT-tal.
A megrendelés leadása után egy automatikus fizetési kérelem e-mail érkezik a Vevőnek, melyen az összes kiválasztott és megadott adaton felül szerepel a megrendelés sorszáma, valamint a bankszámlaszám /REVOLUT esetén a telefonszám/is, amire a megrendelés ellenértékét kell utalni, a megrendelésen szereplő sorszámot kell feltüntetni a közlemény rovatban az átutalás során. A vételár beérkezéséről minden esetben számlát fogok küldeni a megrendelés folyamán leadott adatok alapján.
Az eseményre történő jelentkezés lemondása esetén az alábbi feltételek érvényesek:
Az esemény időpontja előtt minimum 5 nappal jelezni kell a katart.elmenyfestes@gmail.com e-mail címre küldött, egy "Lemondás" tárgyú levélben, hogy az illető nem tud részt venni a festésen. Az e-mailben egyértelművé kell tenni, hogy ki mondja le az eseményt és melyik eseményről van szó.
Amennyiben 5 napon belül jelzi valaki a lemondását, úgy a befizetett összeg visszatrtásra kerülhet.
Amennyiben az esemény elmarad, a befizetett összeg visszajár, vagy az adott összegnek megfelelő másik élményfestésre felhasználható.
Egyéb esetekben a befizetett összeg visszafizetésére nincs lehetőség!
Ajándékutalvány:
Vásárlási szándékodat kérlek jelezd valamelyik lehetőségen. (weblap/email/messenger/telefon) A vásárláshoz ugyanazon adatokra van szükség, mintha egy konkrét festést választanál ki. (Név, számlázási cím, e-mail cím, telefonszám)
Az ajándékutalványt online tudod érvényesíteni jelentkezéskor a További megjegyzések mezőbe kell beírni! Az ajándékutalvánnyal bármely helyszínen részt vehetsz egy általad tetszőlegesen kiválasztott KATart élményfestésen- kivéve, ha az utalvány egy konkrét élményfestésre szól.
Az ajándékutalványok érvényességi ideje minden esetben a vásárlás időpontjától számított 1 év.
Ha az ajándékutalvány összege kevesebb, mint a kiválasztott festés, úgy azt minden további nélkül kipótolható, kérlek jelezd ha erre van szükséged!
Ha az ajándékutalvány összege nagyobb mint a kiválasztott festés, az utalvány összegéből nem tudunk visszautalni. A fennmaradó összeg felhasználható egy másik festésnél, kiegészítve azt. A fennmaradó összeg is egészen az utalvány lejárata végéig bármelyik festésre felhasználható.
Amennyiben az ajándékutalvány elveszik, vagy megsemmisül és még nem volt felhasználva, úgy ha a vásárlásáról tudsz számlát mutatni minden további nélkül pótolom.
Van lehetőség az ajándékutalványt továbbadására más személy részére abban az esetben, ha az ajándékutalvány összege ki lett egyenlítve, de te valamilyen okból nem tudod felhasználni nyugodtan eljöhet helyetted más a kiválasztott eseményre.
Fenntartom a jogot a jelen Általános Szerződési Feltételek módosítására azzal, hogy a módosítás a KATart weboldalon feltöltésre kerülésével lép hatályba.
Budapest, 2023.07.07.